Gratis Verzending en Retourneren

Garantie en Klachten

Garantie en klachten

Zowel op nieuwe producten als producten in de aanbieding geldt de standaard fabrieksgarantie. Deze garantie is altijd afhankelijk van het product en het merk. Op de website van de fabrikant kunt u informatie over de garantie terugvinden. Op alle producten uit onze collectie bieden wij minimaal twee jaar volledige garantie op alle onderdelen.

Bent je niet tevreden met je aankoop, of is er iets niet in orde met het product?
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@swypert.nl of via de Chat Box. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”

Een fabrieksgarantie termijn gaat in op het moment van aflevering. Ten aanzien van defecte producten gaan de meeste fabrieksgaranties uit van reparatie binnen de garantietermijn; bepaalde producten worden echter alleen omgeruild voor een nieuw product of een gelijkwaardige vervanging, afhankelijk van de garantievoorwaarden van de fabrikant.

Wat valt niet onder de garantie?
– dataverlies en herinstallatiekosten software;
– vochtschade;
– schade aan het scherm;
– valschade;
– stootschade;
– iedere andere vorm van zelf of door een ander aangerichte schade;

Een device moet, bij normaal gebruik, voldoen aan de verwachting die je ervan hebt. Daarom heb je wanneer het device binnen twee jaar een defect vertoont wat binnen onze garantie valt, recht op gratis reparatie of een vervangend device.

Deze door ons aangeboden garantie doet geen afbreuk aan de wettelijke garantiebepalingen. De wettelijke garantie houdt in dat het product moet voldoen aan al jouw redelijke verwachtingen.

Mochten producten nier door eigen toedoen defect is geraakt, stuur dan een bericht naar info@swypert.nl of naar de Chat Box. We helpen je dan snel verder.

Standaard heeft u 1 jaar garantie op alle renewed devices, tenzij anders overeengekomen of aangegeven op uw factuur. Wanneer u een renewed device heeft gekocht kunt u een garantiepakket aanschaffen om de garantieperiode te verlengen van 1 jaar tot 2 jaar. Aan het garantiepakket zelf zit geen houdbaarheidsdatum, hierdoor is het dan ook mogelijk om deze op voorhand op voorraad te leggen. Elk pakket kunt u later koppelen aan elke renewed device uit ons assortiment.

LET OP! U heeft 8 dagen na uw bestelling de mogelijkheid de device uit te breiden naar 2 jaar garantie.